Informatii si intrebari rapide

FAQ

Selecteaza „continut pachet„, apoi „adauga in cos„, „finalizare„, completeaza campurile obligatorii, cu datele reale, alege metoda de livrare si metoda de plata, selecteaza „Am citit și sunt de acord cu termeni și condiții sitului web”, iar la final plaseaza comanda.

In cat timp se va face livarea?

Livrarea se va face intre 24-48 ore in zilele lucratoare.

Scazi considerabil timpul de inregistrare al unei comenzi pentru ca nu mai trebuie sa completezi de fiecare data datele de livrare.

Ai acces permanent la istoricul comenzilor tale si ai evidenta achizitiilor facute la bastiannekostas.ro.

Poti sa iti creezi liste de Favorite cu produsele pe care doresti sa le achizitionezi.

Esti tot timpul la curent cu cele mai noi promotii si ai parte de oferte personalizate.

Poti acorda nota produselor cumparate si sa ne lasi comentarii legate de comenzile tale.

Cum imi fac un cont?

Accesati pagina „Contul meu„, apasati pe butonul „Inregistrare„, introduceti adresa de email si o parola dupa care apasati butonul inregistrare.

Facturiile vor fii primite in timp real, dupa plasarea comenzii si confirmarea acesteia direct in email, de unde poate fii downloadata si printata. In caz contrar, ne puteti contacta si vom rezolva in cel mai scurt timp posibil.

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personalsi sa poată fi adus la versiunea inițială de software
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Vom raspunde cat de repede putem.

Contatceaza-ne